آموزش کتابداری و ترویج خواندن
|
نوشته شده توسط Administrator |
986 |
سواد در هزاره سوم
|
نوشته شده توسط Administrator |
809 |
برنامهريزي درسي و مطالعه
|
نوشته شده توسط Administrator |
736 |
تکنیک و ابزارهای کتابخوانی
|
نوشته شده توسط Administrator |
746 |
تکنیکهای مطالعه
|
نوشته شده توسط Administrator |
776 |
ذهن و معنا
|
نوشته شده توسط Administrator |
771 |
روشهاي مطالعه و امتحان
|
نوشته شده توسط فاطمه پازوکی |
787 |
تکینیکهای مطالعه و روش تدریس
|
نوشته شده توسط فاطمه پازوکی |
778 |
اگر دانشجوي ترم اول بودم
|
نوشته شده توسط Administrator |
894 |
چهارضلعي پرستيژ: تحليلي بر وضعيت اجتماعي كتابداري و اطلاعرساني
|
نوشته شده توسط Administrator |
874 |
شان اجتماعی کتابداری و اطلاعرسانی
|
نوشته شده توسط Administrator |
691 |
درگاه: همگرايي خدمات كتابخانه
|
نوشته شده توسط Administrator |
658 |
خواندن و روشهاي مطالعه مدرن
|
نوشته شده توسط Administrator |
718 |
اطلاعات به اشتراک گذاشته شده قدرت است
|
نوشته شده توسط Administrator |
768 |
كتاب و كتابخواني مدرن
|
نوشته شده توسط Administrator |
703 |
ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اِف.آر.بی.آر.) و ساير الگوها و استانداردهاي مرتبط (FRAD, FRSAD, RDA,… )
|
نوشته شده توسط Administrator |
735 |
جشن کتاب و کشاورزی
|
نوشته شده توسط Administrator |
659 |
کتابداری، وارث کدهای اشتباهی
|
نوشته شده توسط Administrator |
671 |
ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.): الگوي رابطه-موجوديت ذخيره و بازيابي اطلاعات
|
نوشته شده توسط Administrator |
660 |
نقش مدیریت فنآوری اطلاعات در توسعه پژوهش کشور
|
نوشته شده توسط Administrator |
684 |
مهندسی ارزش در کتابداری و اطلاعرسانی با تاکید بر مدیریت اطلاعات
|
نوشته شده توسط Administrator |
709 |
رسالت انجمنهای علمی دانشجویی و عضویت و فعالیت در آنها
|
نوشته شده توسط Administrator |
677 |
دورپزشکی (Telemedicine) و کتابداری و اطلاعرسانی
|
نوشته شده توسط Administrator |
680 |
حاکمیت بر اینترنت و مدیریت اطلاعات
|
نوشته شده توسط Administrator |
671 |
سواد اطلاعاتي: کلید یادگیری مادامالعمر
|
نوشته شده توسط Administrator |
745 |
سواد اطلاعاتي
|
نوشته شده توسط Administrator |
676 |
فهرستنويسي منابع اينترنتي: بهرهگيري از چيرهدستيهاي گذشته در محيطهاي آينده
|
نوشته شده توسط Administrator |
667 |